Θυμάμαι:Δεν κάθομαι πολλή ώρα στον υπολογιστή.Είναι επικίνδυνο για την υγεία μου!!

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ο ΤΟΤΟΣ


Δάσκαλος: Γιατί δεν μιλούν τα ψάρια Τοτέ;
Τοτός: Γιατί μόλις ανοίξουν το στόμα τους μπαίνει νερό μέσα...!

Ο Τοτός λέει στη δασκάλα του:
- Δεν θέλω να σας φοβερίσω, αλλά ο μπαμπάς μου είπε,
πως αν στη συνέχεια της χρονιάς δεν φέρω καλύτερους βαθμούς,
κάποιος θα φάει ξύλο...

Δασκάλα: Τοτέ πες μας μια λέξη με τρία "ου"
Τοτός: Μπουφάν κυρία
Δασκάλα: Μα αυτή δεν έχει τρία "ου" που είναι τα άλλα δύο;
Τοτός: Στην κουκούλα κυρία

-Ξέρεις Τοτέ γιατί τα πουλάκια βγαίνουν από τ' αυγά τους;
-Ξέρω κυρία!
-Γιατί παιδί μου;
-Γιατί φοβούνται μήπως τα βράσουνε οι άνθρωποι.

Ο δάσκαλος ρωτάει το Τοτό:
-Αν στη μια σου τσέπη έχεις 10ευρώ και στη άλλη 20 ευρώ, τί έχεις Τοτό?
-Φαίνεται πως έχω το παντελόνι κάποιου άλλου κύριε....

Λέει ο δάσκαλος στον τοτό, έγραψες 100 φορές τήν φράση "είμαι ξεχασιάρης"
Και ο Τοτος απαντάει "Το ξέχασα κύριε"