Θυμάμαι:Δεν κάθομαι πολλή ώρα στον υπολογιστή.Είναι επικίνδυνο για την υγεία μου!!

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

AΝΕΚΔΟΤΑ


O Tοτός και το Νουνού...

Κάποτε η μαμά του Τοτού τον έστειλε να αγοράσει τρία γάλατα Νουνού. Φτάνει ο Τοτός στο σούπερ μάρκετ και βλέπει μια αφίσα που λέει: "Γάλατα υπάρχουν πολλά. Νουνού όμως, ένα."
Ο Τοτός γυρνάει σπίτι του χωρίς να αγοράσει γάλα. Τον ρωτάει η μαμά του:
- Πού είναι Τοτέ τα γάλατα;
- Μα μαμά έξω από το σούπερ μάρκετ υπήρχε μια αφίσα που έλεγε: "Γάλατα υπάρχουν πολλά. Νουνού όμως, ένα."

Τα μικρόβια...

Ο μπαμπάς λέει στο γιο του:
- Πρόσεχε, Άκη τα παλιά και σκονισμένα βιβλία, γιατί έχουν μικρόβια.
- Μη φοβάσαι, μπαμπά, δεν πιάνω ποτέ μου βιβλίο.

Τα ζώα...

Ρωτάει ο δάσκαλος τη Μαρία:
- Μαρία, είπαμε ότι ερπετά λέγονται τα ζώα που σέρνονται στη γη. Μπορείς να μου πεις ένα τέτοιο ζώο;
- Μάλιστα, κύριε, τον μπέμπη μας!

Ο τσιγκούνης...

Ένας τσιγκούνης με μακριά μαλλιά μπαίνει στο κουρείο.
- Πόσο κάνει το κούρεμα; ρωτά.
- Δέκα ευρώ, απαντά ο κουρέας.
- Το ξύρισμα;
- Μόνο πέντε.
- Τότε, ξύρισέ μου το κεφάλι.

Μηδέν!
Ένας πατέρας λέει στο γιο του:
- Τι χάλια είναι αυτά, Γιώργο; Γιατί πήρες μηδέν στα μαθηματικά;
- Δεν φταίω εγώ, μπαμπά, ο δάσκαλος μού το έδωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: