Θυμάμαι:Δεν κάθομαι πολλή ώρα στον υπολογιστή.Είναι επικίνδυνο για την υγεία μου!!

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ

Συμπληρώνω τα ι, η, υ, οι, ει
Παπαρούνες )


Τ΄ όμορφο το παρεκκλ_σι
πρασ_νάδες τριγ_ρίζουν
κι από χίλ_α λουλουδάκια
μ_ρωδιές το θυμιατ_ζουν.
Να κ_ οι παπαρούνες. Λάμπουν
κόκκινες σ΄ όλα τα μέρ_,
σαν κεράκια πώχει ανάψ__
το καλό του Απρίλ_ χέρι.

Με γέλασαν τα πουλιά
(Πασχαλινά Δημοτικά μοιρολόγια)


Με γέλασαν τα πουλιά, τ_ς αν_ξης τ' α_δόνια

Με γέλασαν κι μου 'πανε, πως φέτος δεν πεθ..νω.

Φκιάχν.. το σπίτι μου, ψ_λά - ψ_λά κι ανωγιασμένο

Κι ακόμα δεν το πόφκιαξα, βγ...νω στο παραθ_ρι

Βλέπω τον χάρο να 'ρχετ.., στους κάμπους καβαλάρ_ς.

Μαύρος είν' μαύρα φορά, μαύρο κι τ' άλογ.. του.

Ζυγ΄..νω κι τον ερωτ.., γλ_κά τον κουβεντιάζ..:

- Ασε με χάρε μ' άσε με , ακόμα για να ζ_σω

Έχω γ_ναίκα κι π..δια, πού να τα παρατ_σω

Το Σάββατο για να λουστώ, την Κυριακή ν' αλλάξω

και τη Δευτέρα το πρωί, θα έρθω μοναχός μου.

- Μένα μ' έστ_λε ο Θεός , να πάρω την ψ_χή σου.

- Τάξε του χάρου τάξε του, μεταξωτό μαντ_λι.

Για να μ' αφ_νει να 'ρχομ.. , πολλές φορές το χρόνο

Του Χριστού για κοινωνιά και του Βαγιού για βάγια

Και τη Λαμπρίτσα το πρω_, για το Χρ_στός Ανέστ_.

Δεν υπάρχουν σχόλια: