Θυμάμαι:Δεν κάθομαι πολλή ώρα στον υπολογιστή.Είναι επικίνδυνο για την υγεία μου!!

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

1
Παιδί: Μαμά, μπορώ να παίξω έξω;
Μαμά: Με το καινούριο σου παντελόνι;
Παιδί: Όχι, με το διπλανό παιδί!

2
Μπαμπάς: Πώς ήταν οι ερωτήσεις του διαγωνίσματος;
Παιδί: Οι ερωτήσεις ήταν εύκολες. Οι απαντήσεις ήταν αυτές που με δυσκόλεψαν!

3
Γιάννης: Κύριε εκδοτά μου, θέλετε να πείτε ότι το σύγγραμμα μου θα μείνει ανέκδοτο;
Εκδότης: Όχι, αλλά ούτε ανέκδοτο!

4
Γυρίζει ο Τάκης πολύ χαρούμενος από το σχολείο.
Τάκης: Μαμά, μαμά! Σήμερα έκανα οικονομία. Αντί να πληρώσω
εισιτήριο στο λεωφορείο, έτρεχα από πίσω του ώς το σχολείο!
Μαμά: Αχ, ανόητο παιδί! Αν έτρεχες πίσω από ταξί θα έκανες μεγαλύτερη οικονομία!

1 σχόλιο:

Κωνσταντίνος Ρούμελης είπε...

Kυρία μου άρεσε πολύ το ιστολόγιο της τάξης σας . Είχε ωραία κείμενα και παιχνίδια που με εντυπωσίσαν . Επίσης μου άρεσαν οι φωτογραφίες και τα videos .